ENGLISH ADVANCERS

بقلوب ملؤها المحبة وأفئدة تنبض بالمودة
وكلمات تبحث عن روح الاخوة
نقول لك أهلا وسهلا زائرنا الكريم
اهلا بك بقلوبنا قبل حروفنا بكل سعادة وبكل عزة
ندعوك للتسجيل اذا احببت الانضمام لاسرتنا والمشاركة معنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ENGLISH ADVANCERS

بقلوب ملؤها المحبة وأفئدة تنبض بالمودة
وكلمات تبحث عن روح الاخوة
نقول لك أهلا وسهلا زائرنا الكريم
اهلا بك بقلوبنا قبل حروفنا بكل سعادة وبكل عزة
ندعوك للتسجيل اذا احببت الانضمام لاسرتنا والمشاركة معنا

ENGLISH ADVANCERS

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ENGLISH ADVANCERS

English Advancers.....Whatever You Need In English Language

Welcome All Friends To Our Forum

3 مشترك

الجزء التاني من النكت الجامده ههههههههههههههههههههههه

احمد السواح
    احمد السواح
    UpperMediate Student
    UpperMediate Student

ذكر

الابراج : الجوزاء

المزاج : very good

كيف تعرفت علينا؟ : 1-من أحد الأعضاء.

الجزء التاني من النكت الجامده ههههههههههههههههههههههه Empty الجزء التاني من النكت الجامده ههههههههههههههههههههههه

مُساهمة من طرف احمد السواح الجمعة مارس 20, 2009 9:15 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
    الجزء التاني
    واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع
    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    مرة واحد ماشي في الشارع لقى واحد عمال يقول:الحقوني الحقوني قاله: في ايه قله: حماتي عايزه ترمي نفسها من الشباك قاله :أنت حمار ماتسبها ترمي نفسها قاله:ما هو الشباك مش عايز يفتح
    هههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ياعوضين بنتك ماتت قام الصعيدى وبسرعة رمى نفسه من الطابق العاشرلما وصل الطابق الثامن تذكر انه ما عندوش بنت لما وصل السادس تذكر انه مش متجوزلما وصل للرابع تذكر انه مش عوضين ولكنه حسنين لما وقع عالارض ماحصلش حاجة
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بيسألوا واحد بلدياتنا بيقولوله المصري بنى الأهرامات والياباني بنى إيه .... قالهم بنا سونيك
    طفل صغير سأل امة ازاى انا جيت الدنيا قالت له حطيت شوية سكر تحت السجادة لاقيتك جيت ... راح الطفل حاطط شوية سكر تحت السجادة... يومين و لاقى صرصار فقال له لو مكنتش ابنى كنت قتلتك
    واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد خده و مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له وديه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بعد بحث دام عدة سنوات وقف العالم أمام حشد كبير من الناس ومن بينهم علماء العالم :وأخيراً وبعدعدة سنوات إليكم ما توصلت إليه وضع العالم على منضدة أمامه عنكبوتاً ثم قال للعنكبوت : امش للأمام خطوتين ،ففعل العنكبوت ثم قال :ارجع للخلف خطوتين ، ففعل العنكبوت ذلك ثم أخذ العنكبوت وخلع يديه ورجليه كلها ، ثم وضعها على المنضدة مرة أخرى وقل : امش للأمام خطوتين ،فلم يفعل العنكبوت ثم قال مرة أخرى : امش للخلف خطوتين ،فلم يفعل ذلك أيضاً وهنا نظر العالم للجمهور بكل ثقة وافتخار وقال :أرأيتم ذلك ،هذا ما توصلت إليه ،بأن العنكبوت إذا فقد أرجله يفقد حاسة السمع
    مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس والتانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان النهارده الاحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واحد اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بلديتنا عايز يعلم ابنه انجليزى راح ابتدائي منفعش، راح ثانوى منفعش، راح الجامعة منفعش، قال لازم اوديه انجلترا واجوزه واحدة من هناك عشان يعرف يتكلم انجليزى، راح فى الصباحية بيقولها "مستر هريدى موجود؟" قلتلوا "نجولو مين؟"
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    واحد بلدياتنا طلع يرمى نفسه من فوق البرج قابله واحدشيخ وقاله ليه هترمى نفسك قال عشان غبى قاله طب اناهسالك سؤالين وهشوفك غبى ولا ايه.حاجة اسمها زى جسمها تبقى ايه قاله معرفش قاله يعنى بيضه يابنى.طب هى ساعات بنسلقها وساعات بنقليها تبقى ايه قاله دى واعرة عليه.قاله يعنى بيضة يابنى . طب بص بقى حاجة ليهااربع رجول وديل وبتنونو تبقى ايه قاله يعنى البيضة قام الشيخ رماه من فوق البرج...
    طيار بيقول يا جماعة الطيارة هاتقع علشان الوزن تقيل ممكن تلاته من الركاب يضحوا بنفسهم علشان الباقى يعيش قام الامريكى وفتح الباب وقال امريكا رمز الحريه ورمى نفسه قام بعده الفرنساوى وقال فرنسا رمز التضحيه ورمى نفسه قام الصعيدى بعدهم وفتح الباب وقال مصر رمز الفهلوة ....... وراح رامى المضيفه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    مسطول بيقول لصاحبه تصدق إن بوش جاي مصر بكره قاله علي الطلاق الأهلي يغلبه 4
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    بلدياتنا بالغلط دخل متحف للفن الحديث توقف عند احد اللوحات وسأل أحد المنظمين جنبه ايه الشكل المرعب ده، هو ده الفن اللي بتسموه حديث؟رد المنظم : دى مراية يا أستاذ
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    الأمريكان والروس بيترسموا على بعض الأمريكان يقولوا احنا أول ناس طلعنا القمر والروس يقولوا لا أحنا أول ناس طلعنا القمر واحد مصري كان واقف اضايق أوى قالهم انتوا لما طلعتوا القمر لقيتوا إيه هناك ؟ قالوله طوب ورمل وزلط قالهم احنا اللي مطلعينه
    سواق تاكسي قعدت جنبه بنت حلوة قوي قاللها : تعرفي تسوقي؟ قالتله : لأ قالها : أنا تسوقي
    مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخدالمحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)
    مرة 4 دخلوا يحيو فرح راح الاول نقط بخمسة جنية وضرب طلقة في الجو راح التاني منقط بعشرة جنية وضرب طلقتين في الجو راح التالت منقط بعشرين وضرب ثلاثة طلقات في الجو جه ابوهم وحب يعمل مجاملة نقط بمائة جنية ورمي قنبلة علي الفرح
    مرة واحد بيحلم كل يوم بماتشات كتاكيت... راح للدكتور... فقاله هديلك حقنة دلوقتي ومش هاتحلم بيهم تاني خالص... قاله خليها بكرة يا دكتور علشان النهاردة ماتش النهائي
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    واحد رخم قرصه ثعبان قعد يضحك يضحك الثعبان قاله مالك بتضحك ليه دانا قرصتك قاله اصلي أنا عندي الايدز
    خبيث دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل الجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبه وأخرج ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفي اليوم الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرش وقال له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهم على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الخبيث قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول لو سمحت
    مرة كان في أرنب مريض وراسه يوجعه فقالت السلحفاة له انا راح اجيب لك كتور وبالفعل طلعت. ومر الوقت والارنب مريض ساعة ساعتين ثلاث خلص اليوم وفي اليوم الثاني صحا الارنب من النوم والسلحفاة لسة ما رجعت فطلع يتحرى وشافها لاقها لسة على بعد 100 متر فصرخ عليها وقال انا الغلطان اللي اعتمد على واحدة زيك فردت السلحفاة" احترم نفسك أحسن والله ما اروح
    واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحده اخدت الحبوب ومولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولاده قيصري ، لقى توام كل واحد بيعزم على التاني وبيقول له " اتفضل " التاني بيقوله " لا اتفضل انت الاول "
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    في تاني انتظروووووووووووووووووووووني
    Abdo_Esho
    Abdo_Esho
    نائب المدير
    نائب المدير

ذكر

الابراج : القوس

العمل/الترفيه : V.i.S

المزاج : very happy

كيف تعرفت علينا؟ : 3-من دليل أحلي منتدي.

الجزء التاني من النكت الجامده ههههههههههههههههههههههه Empty رد: الجزء التاني من النكت الجامده ههههههههههههههههههههههه

مُساهمة من طرف Abdo_Esho السبت مارس 21, 2009 8:00 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    احمد السواح
    احمد السواح
    UpperMediate Student
    UpperMediate Student

ذكر

الابراج : الجوزاء

المزاج : very good

الجزء التاني من النكت الجامده ههههههههههههههههههههههه Empty رد: الجزء التاني من النكت الجامده ههههههههههههههههههههههه

مُساهمة من طرف احمد السواح الثلاثاء مارس 24, 2009 8:07 pm

Question Laughing Question Question Laughing Question Laughing
    Mustafa El-Kholy
    Beginner Student
    Beginner Student

ذكر

الابراج : العذراء

العمل/الترفيه : student @faculty of languages and translation Islamic Studies 4 grade

المزاج : مظبوووووووووووووووووووط

مُساهمة من طرف Mustafa El-Kholy الثلاثاء أبريل 21, 2009 9:53 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 1:28 pm